Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 13 mai 2012

Ieri am făcut prima deplasare în teritoriu în această campanie electorală, la Săliște. Am ținut să fiu alături de Horațiu Răcuciu, candidatul nostru la Primăria Săliștei, la întâlnirea cu alegătorii veniți să iși arate susținerea pentru fiul orașului.

Horațiu Răcuciu este un tânăr de numai 33 de ani, dar are deja zece ani de experiență în administrație, dintre care peste doi ani în funcția de prefect al județului Sibiu. Sunt încredințat că după ce va fi ales, va fi cel mai bun primar al Șăliștei. Cei peste 200 de alegatori veniți la întâlnirea cu candidații PDL  Sibiu la funcțiile de primar al Săliștei și de președinte al Consiliului Județean, sunt oameni mândri, care au trăit totdeauna și trăiesc și astăzi numai din munca lor, oameni care nu așteaptă pomeni de la stat și care nu acceptă, în nici un caz, vreo formă de mită electorală. Am înțeles de la ei că dezabropă și condamna atitudinea actualului primar, care mai este liberal doar cu numele, căpătând o alta coloratura politică după alianța în care a intrat alături de PSD, de la care a preluat, evident, toate relele practici.

Personal, am avut satisfacția să constat că mă bucur de sprijinul săliștenilor, care m-au asigurat ca pot conta pe voturile lor. ÎI asigur, la rândul meu, că după ce vom caștiga alegerile, voi avea o buna colaborare cu Horațiu Răcuciu și că voi face tot cea ce trebuie, în cadrul atribuțiunile pe care le voi avea, pentru ca Șaliștea să fie cu adevărat cel mai important centru al Mărginimii Sibiului și să revină la înflorirea pe care a cunoscut-o în perioada interbelică.

Read Full Post »