Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 21 mai 2012

Duminică, 20 mai, am intrat într-o altă etapă a campaniei electorale, deplasându-ne cu autocarul special pregătit, în câteva localități ale județului, pentru o primă întâlnire cu alegătorii.Ne-am bucurat de o bună primire în orașele și în comunele pe care le-am străbătut, locuitorii acestora manifestându-și spontan simpatia și încrederea în candidații noștri.Image

Este adevărat că au existat și unele disfuncționalități legate de orar, inerente în toate campaniile electorale, pe care va trebui, totuși, să le corectăm printr-o programare mai riguroasă a viitoarelor deplasări. Fără să încerc să mă disculp astfel față de cei pe care i-am făcut să ne aștepte, trebuie să spun că doar bucuria cu care am fost întâmpinați pretutindeni, a făcut să ne fie greu să ne despărțim de susținătorii noștri dintr-o localitate (chiar dacă numai până la viitoarea vizită), pentru a ajunge în următoarea localitate aflată pe itinerar, unde eram așteptați.

Image

Oamenii adunați în centrul comunelor, cei care treceau pe drum sau cei aflați pe la porțile  caselor,  ne-au făcut semne amicale celor din autocar și chiar s-au prins în hore alături de tinerii noștri, atunci când ne-am oprit.

Au fost mulți cei care ne-au spus că putem conta pe voturile lor. Rămâne de văzut câți dintre ei se vor prezenta la vot și câți își vor păstra această opțiune, în ciuda tentativelor de mită electorală cu care am aflat că sunt ispitiți din mai multe părți.

Image

Autocarul a purtat mesajul meu electoral prin localitățile Slimnic, Ruși, Șeica Mare, Agârbiciu, Axente Sever, Copșa Mică, Târnava, Mediaș, Brateiu, Saroșu pe Târnave, Dumbrăveni, Hoghilag, Moșna, Pelișor, Bârghiș, Agnita, Ighișu Vechi, Alțâna și Nocrich. În această ultimă comună vizitată, primarul Ioan Vișa, care candidează pentru un nou mandat, a organizat o întâlnire a mea cu un mare număr de alegători, în cadrul căreia au fost prezentați și candidații la funcțiile de consilieri locali. Chiar dacă semnalele pe care le-am primit de la alegători în această comună sunt deosebit de încurajatoare, știu că mai avem mult de lucrat în această campanie, pentru a convinge electoratul asupra  proiectului și mai ales, asupra beneficiilor pe care le va aduce acesta comunităților locale, după ce va deveni lege și după ce va fi pus în aplicare.

Image

Read Full Post »

Cu prilejul sărbătorii Sfinților Împărați Constantin și Elena, vă urez tuturor celor care vă serbați ziua onomastică, multă sănătate, multe bucurii alături de cei pe care îi iubiți și care vă iubesc, precum și împlinirea tuturor dorințelor.

La mulți ani !

Read Full Post »